57. yıl dönümü!
Hacettepe Üniversitesi olarak, her geçen yıl ulusal ve uluslararası arenadaki konumumuzu güçlendirmeye ve ülkemizin kalkınmasına güçlü şekilde katkı vermeye devam etmekte ve bunun mutluluğunu ve gururunu yaşamaktayız.
Hacettepe Üniversitesi Tanıtım Günleri 2024
2023-2024 eğitim-öğretim yılı mezuniyet töreni
2023-2024 eğitim-öğretim yılı mezuniyet töreni
Physed-Akademi yaz okulu ve ulusötesi toplantısı
Physed-Akademi yaz okulu ve ulusötesi toplantısı
Anlaşmalı olduğumuz uluslararası üniversiteler
6. DCD 15th - IMDRC kongresine katılım
Asya-Pasifik Egzersiz ve Spor Bilimleri Konferansı (APCESS 2024)’na katılım
CEREPS zirvesine katılım
Mezuniyet Töreni
PhysEd Akademi
Mesleki öğrenme topluluğu çalışmaları tamamlandı
AIESEP 2024 Kongresi'ne katılım
BEST ilk çalıştayı
BEST "Teknoloji ile Öğrenmeyi Görünür Hale Getir" çalıştayı ile karşınızda! Detaylı bilgi için tıklayınız.
Başvurular tamamlanmıştır ilginiz için teşekkürler.
Ankara'da ortaokul düzeyinde görev yapan beden eğitimi öğretmenlerine duyuru
Yandal hakkında!
AIESEP 2024 Kongresi'ne katılım

AIESEP 2024 geçtiğimiz hafta Jyväskylä Üniversitesi, Finlandiya’da gerçekleşti!
Kongreye fakültemizden Doç. Dr. Deniz Hünük, Arş. Gör. Eslem Gökçek ve yüksek lisans öğrencisi M. Beril Kiraç katılım sağladı.

Kongrede paydaşı olduğumuz PhysEd Projesi için düzenlenmiş sempozyumda Deniz Hünük, ülke temsilcisi olduğu projenin ilk bulgularını araştırmacılarla paylaşırken, Eslem Gökçek öğretmen adaylarının mesleki deneyimlerine ilişkin Deniz Hünük ile gerçekleştirdiği araştırmayı sundu.

Beş gün boyunca çeşitli etkinlikler ve araştırma tartışma ortamları sağlanan kongrenin ilk gününde “Early Career Network” ve “Policy work in PE” gruplarındaki aktivitelere de aktif katılım sağlandı.

Kongre web sayfası: https://www.jyu.fi/en/events/aiesep-2024
 

AIESEP, yaşam boyu beden eğitimi, fiziksel aktivite ve spor pedagojisi alanlarında dünya çapında yüksek kaliteli araştırmaları teşvik etmeyi amaçlayan uluslararası bir dernektir.

AIESEP web sayfası: https://aiesep.org/

 

Kongrede Doç. Dr. Deniz Hünük PhysEd Projesinin ilk bulgularını içeren “An Exploration of in-service teachers experiences with signature pedagogies in continuous professional development” başlıklı sunumunu araştırmacılarla paylaşırken Arş. Gör. Eslem Gökçek “Reconstruction of Pre-Service Teachers’ Professional Practices through Transformative Learning Theory” başlıklı çalışmasını sundu.